- Δημόσια Μέση Γενική
- 24 Ιουν 2026 - 11:47
Το Λύκειο Αποστόλων Πέτρου και Παύλου τίμησε τη μνήμη του εκπαιδευτικού Ανδρέα Γεωργίου
Σε κλίμα συγκίνησης πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026 στο Λύκειο Αποστόλων Πέτρου και Παύλου η τελετή ονοματοδοσίας της αίθουσας Β36 σε Αίθουσα «Ανδρέας Γεωργίου Σιαξιάς», προς τιμήν του αείμνηστου εκπαιδευτικού και αγαπητού συναδέλφου, ο οποίος υπηρέτησε επί σειρά ετών τη δημόσια και ιδιωτική εκπαίδευση της Κύπρου και της Ελλάδας με συνέπεια, ήθος, αφοσίωση και γνήσιο παιδαγωγικό ενδιαφέρον.
Η φετινή σχολική χρονιά θα σηματοδοτούσε και την ολοκλήρωση της εκπαιδευτικής του πορείας, καθώς ο Ανδρέας Γεωργίου επρόκειτο να αφυπηρετήσει. Η απώλειά του άφησε αισθητό το κενό όχι μόνο στη σχολική μας κοινότητα, αλλά και στον ευρύτερο εκπαιδευτικό χώρο, στον οποίο υπηρέτησε με αφοσίωση και υψηλό αίσθημα ευθύνης.
Στην τελετή παρευρέθηκαν μέλη της οικογένειάς του, εκπρόσωποι του Αντικαρκινικού Συνδέσμου Κύπρου, φίλοι, συνάδελφοι εκπαιδευτικοί και απόφοιτοι μαθητές του. Ξεχωριστή συγκίνηση προκάλεσε η παρουσία τους, καθώς τίμησαν τη μνήμη του με λόγια αγάπης, σεβασμού και ευγνωμοσύνης, ανακαλώντας στιγμές από τα μαθητικά τους χρόνια και αναδεικνύοντας την ουσιαστική επίδραση που είχε στη διαμόρφωση της προσωπικότητας και της πορείας τους.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης έγινε αναφορά στην πολύχρονη προσφορά του Ανδρέα Γεωργίου στην εκπαίδευση, στη συναδελφικότητα που τον χαρακτήριζε, στο ήθος και στην ανθρωπιά του, καθώς και στην εκτίμηση και τον σεβασμό που έχαιρε από μαθητές, γονείς και συναδέλφους.
Ιδιαίτερη μνεία έγινε επίσης στη συνεργασία που αναπτύχθηκε κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς μεταξύ του σχολείου και του Αντικαρκινικού Συνδέσμου Κύπρου, μέσα από δράσεις ενημέρωσης, ευαισθητοποίησης και προσφοράς. Στο πλαίσιο της εκδήλωσης το σχολείο παρέδωσε εισφορά προς τον Αντικαρκινικό Σύνδεσμο Κύπρου εις μνήμην του Ανδρέα Γεωργίου, ως μια συμβολική πράξη μετατροπής της μνήμης σε έμπρακτη προσφορά προς τον συνάνθρωπο.
Η τελετή κορυφώθηκε με τα αποκαλυπτήρια της αναμνηστικής πινακίδας της αίθουσας Β36, η οποία θα φέρει πλέον το όνομα «Ανδρέας Γεωργίου Σιαξιάς», ως μια διαρκής υπενθύμιση της παρουσίας, της προσφοράς και του παραδείγματός του στο σχολείο που υπηρέτησε.
Η σχολική κοινότητα του Λυκείου Αποστόλων Πέτρου και Παύλου εκφράζει τον βαθύ σεβασμό και την ευγνωμοσύνη της προς τη μνήμη του Ανδρέα Γεωργίου και ευχαριστεί θερμά την οικογένειά του, τους εκπροσώπους του Αντικαρκινικού Συνδέσμου Κύπρου, τους αποφοίτους μαθητές του και όλους όσοι τίμησαν με την παρουσία τους την εκδήλωση.
Η ονοματοδοσία της αίθουσας Β36 αποτελεί μια πράξη διαρκούς μνήμης και αναγνώρισης της προσφοράς ενός εκπαιδευτικού που άφησε ανεξίτηλο το αποτύπωμά του στις καρδιές των μαθητών του και στην ιστορία του σχολείου μας.
Από τη Διεύθυνση
ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

