Το Πανεπιστήμιο UCLan Cyprus συμμετέχει και φέτος στη Βραδιά του Ερευνητή


  Η Σχολή Επιστημών του Πανεπιστημίου UCLan Cyprus, συμμετέχει και φέτος στη Βραδιά του Ερευνητή που θα διεξαχθεί την Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου στο συνεδριακό κέντρο Φιλοξενία με τις ακόλουθες δραστηριότητες:

  • Μαθαίνω Προγραμματισμό Παίζοντας (Code Cyprus): Η δραστηριότητα Code Cyprus (http://codecyprus.org) είναι μια προσπάθεια που έχει σαν στόχο να ενημερώσει τους μαθητές Γυμνασίων και Λυκείων στην Κύπρο για την σημαντικότητα αλλά και την ελκυστικότητα του προγραμματισμού. Περιλαμβάνει επίσης ένα Κυνήγι Θησαυρού προσαρμοσμένο στο χώρο της εκδήλωσης, όπου θα συμμετέχει το κοινό μέσω μιας Android εφαρμογής. Επιπλέον, για την πιο ενεργή εμπλοκή των παρευρισκόμενων, θα χρησιμοποιηθούν σχετικά στοιχεία παιχνιδιών, όπως Πίνακας Κατάταξης και Δια-δραστικός Χάρτης.
  • «Έξυπνα» ψηφιακά βραχιόλια: Εφαρμογές του μέλλοντος: Οι έξυπνες φορητές συσκευές (wearables) έχουν γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας μας. Οι δυνατότητες που προσφέρουν αυτές οι μικρές συσκευές επιτρέπουν στους ερευνητές να βελτιώσουν πολλές πτυχές της ζωής μας όπως η υγεία. Τα συνδυασμένα δεδομένα που συλλέγονται από την κοινοπραξία αυτών των έξυπνων συσκευών (βραχιόλια, 3D γυαλιά, τηλέφωνα) καθιστούν ικανή την επανάσταση στην δημιουργία κινητών εφαρμογών και στην εξέλιξη της ψηφιακής τεχνολογίας. Οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να ζήσουν την εμπειρία της χρήσης και των εφαρμογών διαφόρων φορητών συσκευών.
  • Ξεδιπλώνοντας τα μυστικά του μυαλού με οφθαλμαπάτες: Ο κόσμος έχει αναρωτηθεί πως γίνεται οι οπτικές εικόνες που πέφτουν πάνω στον αμφιβληστροειδή μας να είναι ανάποδες, παρόλα αυτά εμείς βλέπουμε τον κόσμο με τον σωστό τρόπο δηλ. όρθια. Πίσω στη δεκαετία του 1890, ο Αμερικανός επιστήμονας GeorgeStratton διεξήγαγε ένα πείραμα για να παρατηρήσει  τι μπορεί να συμβεί αν έβλεπε τον κόσμο μέσα από ένα αναστρέφον πρίσμα. Βρήκε ότι μετά από 4 ημέρες, το μυαλό του άρχισε να αντισταθμίζει τις εικόνες, και μπορούσε να βλέπει τον κόσμο με τον σωστό τρόπο και πάλι. Είναι συναρπαστικό να φορέσει κάποιος το ανάποδα γυαλιά και να δοκιμάσει κάποιες δραστηριότητες, π.χ., να προσπαθήσει να σφίξει το χέρι κάποιου, να πάρει ένα αντικείμενο, να ρίξει νερό από μια κανάτα σε ένα ποτήρι, να προσπαθήσει να γράψει, ή να ρίξει ένα μπαλάκι σε κάποιον. Οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να παίξουν και να διασκεδάσουν ή να προκαλέσουμε τον θαυμασμό τους με οφθαλμαπάτες. Δίσκοι που θα στροβιλίζουν χωρίς στην πραγματικότητα να μετακινούνται ούτε μια μοίρα, μέρη του σώματος μας που θα αλλοιώνονται σε σχήμα χωρίς η λογική μας να μπορεί αν το δεχθεί, δύο πρόσωπα που φαίνονται σαν ένα.
  • Εικονική Πραγματικότητα και Μόδα: Το επόμενο σύνορο του λιανικού εμπορίου: Η εικονική πραγματικότητα έχει διεισδύσει γρήγορα σε πολλές εφαρμογές της καθημερινότητας αλλάζοντας την εμπειρία αλληλεπίδρασης των χρηστών σε σχέση με παραδοσιακά. Οι επισκέπτες θα μπορούν να φορέσουν το OculusRift VR και στη συνέχεια θα πλοηγηθούν και θα αλληλεπιδρούν μέσα σε ένα εικονικό ηλεκτρονικό κατάστημα, επιλέγοντας ρούχα, αλλάζοντας το χρώμα και το μέγεθος τους και τέλος θα τα προσθέτουν στο καλάθι τους. Επιπρόσθετα, οι υπόλοιποι επισκέπτες θα μπορούν να παρακολουθήσουν τις κινήσεις του επισκέπτη που φοράει το OculusRift VR μέσα από μία τηλεόραση.



Comments (0)


This thread has been closed from taking new comments.





Newsletter










164